maantje

GRATIS VERZENDEN/RETOUR

maantje

SNELLE LEVERING

maantje

60 DAGEN BEDENKTIJD

telefoon

+31 (35) 624 62 47

waarborg

Garantie & Service

Service is, onder andere, een grote kracht van ons. Sinds jaar en dag zetten wij ons in om onze klanten tevreden te krijgen en te houden. Die servicegerichtheid zit in onze genen en vindt u ook terug als u online bij ons koopt. Op de online webshop kunt u eenvoudig, veilig en snel uw bestelling doen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door u bestelde producten. Dekbedovertrekken.nl levert de beste producten van de beste merken. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan altijd contact met ons op om te overleggen; u zult zien dat er veel mogelijk is!

Klachten:
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
- per e-mail via info@dekbedovertrekken.nl
- telefonisch, tijdens onze openingstijden, op telefoonnummer 035-6247194,
- in een Morpheus winkel in Hilversum, Bilthoven, Utrecht of Mijdrecht; klik hier voor de adressen.

U krijgt bij dekbedovertrekken.nl altijd de eerst volgende werkdag (dinsdag t/m zaterdag) een bericht hoe uw klacht door ons wordt opgelost.

Als u eenmaal iets heeft gekocht bij ons, dan valt u onder onze permanente service, ook ná de koop. Het is onze zorg dat u tevreden blijft met hetgeen u gekocht heeft, en die zorg nemen we heel serieus. Redelijke klachten worden door ons altijd netjes opgelost. Wij zijn als Thuiswinkelwaarborg lid verplicht om een garantie termijn te stellen en de wettelijke garantie is natuurlijk bij ons van toepassing. Maar het gaat verder dan dat bij ons, het product moet doen wat u er als consument van mag verwachten. Overlegt u altijd met ons als u een probleem heeft.

Indien u vindt dat een klacht door ons niet juist is opgelost kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl of op het Europese online geschillenplatform (ODR).