Hoe is de service van dekbedovertrekken.nl?
Service is, onder andere, een grote kracht van dekbedovertrekken.nl. Sinds jaar en dag zetten wij ons in om onze klanten tevreden te krijgen en te houden. Die servicegerichtheid zit in onze genen en vindt je ook terug als je online bij ons koopt. Op onze webshop kun je eenvoudig, veilig en snel je bestelling doen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door jou bestelde producten. Wij leveren de beste producten van de beste merken. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan altijd contact met ons op om te overleggen; je zult zien dat er veel mogelijk is!
Hoe kan ik een klacht kenbaar maken?
Je kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
– per e-mail via info@dekbedovertrekken.nl
– telefonisch, tijdens onze openingstijden, op telefoonnummer 035-6247194,
– in de aangesloten Morpheus winkels in Hilversum, Bilthoven, Utrecht of Mijdrecht; klik hier voor de adressen
Je krijgt bij dekbedovertrekken.nl altijd de eerst volgende werkdag (dinsdag t/m zaterdag) een bericht hoe de klacht door ons wordt opgelost.
Wat is de garantie bij dekbedovertrekken.nl?
Als je eenmaal iets hebt gekocht bij dekbedovertrekken.nl, dan val je onder onze permanente service, ook ná de koop. Het is onze zorg dat je tevreden blijft met hetgeen dat je gekocht hebt, en die zorg nemen we heel serieus. Redelijke klachten worden door ons altijd netjes opgelost. “Wij zijn lid van het Thuiswinkel Waarborg. Op al onze producten is uiteraard de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Maar het gaat verder dan dat bij Morpheus/dekbedovertrekken.nl: overleg altijd met ons als je een probleem hebt.”
Indien u vindt dat een klacht door ons niet juist is opgelost kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl of op het Europese online geschillenplatform (ODR).