ZOEK OP ARTIKELGROEP
ZOEK OP MERKEN

Garantievoorwaarden


Dekbedovertrekken.nl is een onderdeel van Morpheus en service is, onder andere, onze grote kracht.
Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen. We willen graag dat je blij bent met wat je heeft aangeschaft en doen er alles aan om je bestelling snel, veilig en compleet bij je thuis af te leveren.
Ondanks het feit dat wij de beste leveranciers selecteren kan er toch iets misgaan. Neem in een dergelijk geval direct contact met ons op want dan kunnen we snel en efficiënt een oplossing voor je verzorgen.
Je zult merken dat er heel veel kan bij ons! Overleg altijd met ons als je een probleem heeft want redelijke klachten worden door ons altijd keurig verholpen.

Klachten:
Je kunt jouw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
- per e-mail via info@dekbedovertrekken.nl of telefonisch, tijdens onze openingstijden,
op telefoonnummer 035 - 6 246 247,

Je krijgt bij ons altijd de eerst volgende werkdag (dinsdag t/m zaterdag) bericht hoe wij de klacht oplossen.

Als je eenmaal iets hebt gekocht bij Dekbedovertrekken.nl, dan val je onder onze permanente service, ook ná de koop. Het is onze zorg dat je tevreden bent en blijft met hetgeen wat je gekocht hebt. Wij zijn als Thuiswinkelwaarborg lid verplicht om een garantie termijn te stellen en de wettelijke garantie is natuurlijk bij ons van toepassing. Maar het gaat verder bij Dekbedovertrekken.nl, het product moet doen wat u er als consument van mag verwachten. Overlegt u altijd met ons als u een probleem heeft.

Indien u vindt dat een klacht door ons niet juist is opgelost kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl of op het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Copyright © 2017 Dekbedovertrekken.nl | Copyright & disclaimer | Privacy